Co dalej z rozbudową OOK?

We wtorek, 20 listopada w Obornickim Ośrodku Kultury odbyło się spotkanie zespołu ds. partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP), który pracuje nad realizacją rozbudowy i modernizacji OOK.

W skład zespołu wchodzą:

  • Skarbnik Gminy Jonna Gzyl,
  • Kierownik Biura Pozyskiwania Funduszy Beata Nowak,
  • Sekretarz Gminy Krzysztof Nowacki,
  • Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju Przemysław Mączyński,
  • Kierownik Referatu Obsługi Inwestycji Jacek Glapiak,
  • Dyrektor OOK Adam Krasicki oraz przedstawiciele firmy Ingenis, która przygotowuje całą dokumentację niezbędną do przeprowadzenia zadania.

Podczas spotkania omówione zostały wszystkie kwestie dotyczące przygotowania ogłoszenia z zaproszeniem inwestorów do dialogu konkurencyjnego. Przedstawiono analizę finansową przedsięwzięcia w części dotyczącej, tzw. usług kulturalnych, które zajmować będą powierzchnię ok. 1500 metrów kwadratowych. Dodatkowo rozmawiano na temat budowy tzw. części komercyjnej, w której mógłby mieścić się m.in. hotel z minimum 25 pokojami oraz sala bankietowa. Te nowe propozycje zostaną teraz przeanalizowane pod względem finansowym. Analiza oraz ogłoszenie z zaproszeniem do dialogu konkurencyjnego powinny być gotowe już w przeciągu 4-5 tygodni.

Realizacja rozbudowy OOK w formule PPP jest dość trudna, ale zespół który powołałem cały czas nad tym tematem pracuje. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku rozpoczniemy dialog konkurencyjny z potencjalnymi inwestorami – mówi Burmistrz Obornik Tomasz Szrama.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *